only six month left

IDAG ÄR DE "BARA" 6 MÅNADER KVAR TILL JAG FYLLER 18ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skulle bara påminna om de^^


Bilder från söderköping i sommras

Hej fiiiint väder idag oxå! Me like! Vi har varit ute & solat & förgiftat luften på varje liten rast vi
haft, myysigt & skönt!

Imorn får man då skjus hela vägen till skolan eftersom Daddy ska till doktorn, me like!
sen blir de skola, möta upp säll, åkte till tessin, fika & sen se på EMD i västerport^^
Man får ju passa på att vara lite små barnslig innan man fyller vuxen, right? höhö

På kvällen blir även sen att åka till Tess med allesamans & umgås/supa/äta tårta! (Y)

Nej nu måste jag kanske jag måste börja plugga lite Sv & romantiken till provet imron,
tydligen så pluggar hela min klass nu utan jag! sen när började folk i min klass plugga? :O
de va nog nåt konstigt i soppan idag, de va som jag anade!
jaja, men jag är ju en obotlig romatniker så jag klarar nog provet galant! (läs: panik!)

Kiss and spank ♥

Kommentarer
Postat av: Lojs

sooon 18 grymminggg!

2009-03-28 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0