sjuk idag oxå

Hemma idag oxå, är helt slut i kroppen, har sovit jätte oroligt inatt & vaknat flera gånger & imorse satt jag fast i mitt täcke, var skoll het över hela kroppen men i pannan var jag helt sval & termometen säger fortfarande ingen feber.

Första gången jag vakande inatt var efter jag drömt att de spelades hög musik i min dröm, men helt plötsligt vakande till & förstår att musiken inte kom från drömmen utan från min cd-spelare som jag har mitt emot min säng & den stog där & spelade Velvets bidrag till Mello "The Queen" på högsta volym & jag helt ny vaken sträker mej så fort de går & stänger av så jag inte väcker hela huset!  Jag fattade ingenting! :S Första trodde jag att jag låg på fjärrkontrolen & kommit emot play-knappen, men nej, den låg på skrivbordet 2m ifrån mej & jag vet fortfarande inte hur de kommer sej att den började spela helt plötsligt! Men de alldra konstigaset & läskigaset att när jag tittar på kl precis när jag stängt av den, visar kl00.00 prick ! PANIK! spööööktimma ju! Men på något konstigt vänster så somnar jag om igen efter att dragit ut sladden på cdspelaren för att vara på den säkra sidan.

Efter detta vaknar jag flera gånger på natten & får kämpa för att soman om igen! "/

Så nu idag så har jag tittat klart på dom 3 sista asnitten på 'Eva & Adam' säsong 2, Ja sen har jag bara tagit de lugnt & käkat iprem!


Hoppas att ni mår bättre än mej iaf!


Kommentarer
Postat av: säll

ingen martina på h&m på celine-hälsar-på-martina-på-apun-dagen!

<3

2009-03-11 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0