torsdag: bio, jumbo-mugg & r som i rastlöshet



HEJ. Torsdag kväll, kvällen innan helg & slutet på v.11.
Sitter & degar & dricker te ur min väldigt tjusiga te-kopp jag fått av en väldigt tjusig Tönt!
Skola för mej igen idag efter sjuk-perioden. Gick bra kollade på film på samhällen,
gjorde inge nytta på Sv & sen började vi läsa bok på Eng. Vet ni vilken bok jag valde?
Pirates of the carabbien, dead men's chest! YEY! Så nu sitter jag & garvar åt alla skämt
som man kan från filmen tihi! & hinner jag inte läsa klart den (ingen risk höhö) så kan jag ju
se filmen! Jag ääääälskar Pirates, ni vet ju att Jack Sparrow är min blivande man, right?

Vid lunch tog vi bussen upp på stan & käkade donken. Mätta & belåtna traskade vi upp till
Röda Kvarn där de vankades bio för oss hantverkare + bygg.
Vi såg en dokumentär-film om utanförskap, "De Ofrivilliga" hete den! Jävligt bra faktsikt!
& bygg snubbarna som satt bakom oss var jävligt roliga! (dear dairy, jackpot ^^)

Efter detta slutade vi, åkte buss hem med Lille som res-sällskap, vi garvde hela resan &
käkade Läkerol! Väl hemma spelade jag GH en stund, ritade lite i en målarbok
(lågstadie-beetende, chek!) & så har jag lekt lite i Picasa 3, and that's it!

Helg imorn & jag har fan inget planerat "/ Blir väl två tråkiga helger i rad, jippi! Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0