sit straight, be brave, this love is all I've got

Hej
En va dom konstigaste dagarna i mitt liv håller snart på att ta slut, skönt!

Började dagen med att vakna kl4 & ha sjuuukt ont i magen, mens-värk tänkte jag & försökte somna om, men de gick såklart inte. Låg & led fram till halv6 då gick jag ner & tog en alvedon & sen gick jag upp igen & la mej hos mamma. Då kändes de lite bättre, eftersom att jag frös som en gris så var de skönt med kroppsvärme. Efter Becka åkt till bussen flyttar jag över till min egen säng igen & somnar om.

Runt kl8 vaknar av att jag får sms, de är från Becka som skriver att busschafören på första Näve-bussen hade svimmat så att bussen hade hamnat på en åker, men att alla på bussen var oskadda under omständigheterna. (mer kan ni läsa på sn.se) Jag fattade ingenting, blev chokade & tänkte att sånt här händer inte! Min första tanke gick till Snahr, Nilljus & Säll som alltid åker den bussen med mej! Usch jag har aldrig känt mej så handlingsförlamand, jag låg där i min trygga säng medans mina bästa vänner har varit med om en olyka men jag kunde inte vara där & ta hand om dom lr trösta.

Becka smsar igen & berättar mer. Jag smsar Nilljsu & frågar vart hon är & försöker sen somna om, lättare sakt än gjort efetrsom att mina tankar bara virvlade runt!

Nu ikväll har jag pratat med Nilljus på msn & pratat med Snhar & Säll på tele & dom mådde bra under omständigheterna.

Jag själv har fortfarande ont i magen & de är inte vanlig mens-värk, utan de är samma ont i magen som jag brukar ha & smärtan har flyttat sej till högra sidan denna gång oxå :s Fan jag måste kolla upp de här nu!
Är så jävla trött på att ha ont hela tiden! Efter att Malin har fixat så att jag kan ta av & på mitt hultsfredas armband, så är jag redo för att trotsa min sjukhus-skräck! Usch..

Vad skulle jag göra utan er? Ni är mitt allt
♥♥


Kommentarer
Postat av: nillijus

kära vän





föresten så borde du kolla upp det där med din mage nu tycker jag :/

PUSS

2009-03-18 @ 22:33:41
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0