so lets make this second last

Bara för att de var så jävla kallt igår kväll när jag cykalde hem så satte jag på mej både jeans & vinterjackan idag till skolan & de fick jag ju ångra! Eftersom att jag bara har gått runt & stört mej på jackan & jeansen, jag kommer nog aldrig bli en jeans-mäniska, de går ju fan inte att röra mej i jeans ju! & vinterjacka sen, känner mej så liten i den, lr okey, mindre då, & så får jag ank-stjärt! Fast Julle har ju sakt att hon tycker att b går som en anka & då kan jag oxå vara anka för en dag ^^ höhö

Skolan idag har gått riktigt bra idag, förutom att vi hade smahälls prov imorse som jag kom på igår kväll vid 11, så jag hade inte pluggat så mkt, så slutresultatet på provet kommer bli ganska lågt har jag på känn! Men på Sv fick vi tillbaka proven om Romantiken & då fick jag 37 av 40 poäng! *applåder* Men de var tyvärr inget mvg-prov så jag fick bara vg, men de är ju jävligt bra för att vara jag ju, right? & i förra veckan fick jag ju MVG på Gympa-provet, hej vad jag har blivit duktig, klassen nya lr första pluggis! Nu måste jag ju ha ett par geek-brillor & börja använda mina hängslen!
Även Malin fick bra reslutat på Gympa & Sv-proven, vi som brukar få göra om-prov stup i kvarten förut men nu, nu jävlar!
Fan vad vi är bra Malin! Men känner jag oss, så kommer nog vi slappa till oss sen när sommaren närmare sej & få börja skriva om-prov igen, men än så länge så ligger vi on the topp som Lille skulle säga!

Vi har även haft road-trip till ÖB idag oxå & handlat godis som vi gör nästan varje torsdag & jag blev ägare till dagens kommentar (igen) Highfive till mig!

Ni hör att jag är on the topp (kunde inte låta bli) idag va??
De är vååååååårens 'fel'!!
& imorn är de fredag, kan de bli bättre? Ja, de kan de ju såklart (a) men man får vara nöjd över de man har in the moment right?!
Kyss♥

Kommentarer
Postat av: tovi

så får jag ank-stjärt! Fast Julle har ju sakt att hon tycker att b går som en anka & då kan jag oxå vara anka för en dag



hahahhaah du är så knäpp

puss

2009-03-28 @ 22:21:50
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0