tisdag

Tisdag
Var på H&M idag, men bara till kl12, orkade inte mer, var helt slut i kroppen, allt gick sakat & jag orkade inte lyfta lr nånting. Även om magen var/är bättre så känns den av ändå, som om att de sitter en ond klump på högersida, den där onda klumpen har jag både på gott & ont börjat vant mej vid nu, efetrsom att den bor hos mej med jämna mellanrum de senaste 8 månaderna, usch nu måste jag verkligen söka för de här känner jag! "/

Iaf Snahr var inne på H&M vid kl11, åh så skönt att se att honom, även fast jag hört hans röst i telefon senast igår!
Han var på väg hem iaf, mådde inte bra. Åh usch varför ska sånna här saker hända mina för? Gud har jag syndat nu igen lr vad är grejen? När vi står där så blir allt för mkt för mej & jag börjar grina! Även fast jag inte upplevt måndagens själv, så är allt så jobbigt "/ Jag kommer aldrig släppa er nu, okey? Kommer aldrig låta er gå någonstans utan mej, ni betyder alldelses för mkt. Ni betyder allt.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar till H&M imorn, kom & hälsa på så lovar jag att jag ska stanna hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0