Fredagen den 13 (igen)

Hejsan mina frön!
Känner att min kreativitet spirar, vill pärla pärlplattor, möblera om, rensa ut massa skit,
klä om lådor & skrivböker i fint papper & sy tills jag nästan syr mej i fingrarna!
Så jag tänker inte sitta & slöa, nej nu ska de pysslas för hela slanten!Ville bara önska er, mina kära frön en fin fredag, denna otursdag, har redan blödigt kraftigt med näsblod två gånger idag, blä "/ (Grattis till Kim & Tess som fyller år idag oxå :) Ska kanske hem till Henke ikväll, men tror inte de, de lätt inte så himla frestande, då har jag de nästan roligare hemma tom! Fast killarna kommer ju telefon terra mej tills jag kommer ditt så man ska aldrig säga
aldrig! Har ingen aning om vad resten av helgen har att erbjuda, blir väl slapp & tråk för hela helgen som sakt!
R som i rastlöshet! Snart blir jag tokig!

Jaja, nu ropar symaskinen efter mej!

Kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0