några ord om regn

Dagens låt:                                                                                                 Lasse Lindh - Regn Faller

Just nu regnar de så står spön i backen ute, en riktig åsk-skur över Näve
. Stog nyss ute
på balkongen (under tak såklart) & tittade ut över havet som man knappt ser för regnet. Regn
är väldigt fasinerande & mysigt tycker jag, iaf på sommrarna, då kan kurra ihop sej, lyssna 
på Lasse Lindh & blogga ( som jag gör nu ) eller läsa en bok, rita, se film, baka eller så kan
man ju alltid bada när de regnar, för då blir de ju varmare i vattnet. Jag har faktikst aldrig
badat när de regnat, shit de måste jag hinna göra i sommar! Nu har jag faktikst däremot lust
att springa ut i regnet & hoppa runt som en tok & bli genomblöt, helst skulle jag vilja pussas
oxå lite i regnet, skulle vilja pussa lite på Nilljus, Tönt & Lojsan, men dom är inte här nu, så
de får bli att jag sitter kvar här inne & mysa i min ensamhet.

Väntar på att familjen ska komma hem från deras midsommarfirande vid Båven. Om ni
undrar hur min Midsommar var så kan jag meddela att de var mer än great, den var YEAH!
hahaha intern skämt höhö.

Bilder från gårdagens midsommarfirande kommer när jag fått bilderna från N, men jag kan
lova att dom bilderna tåls att vänta på, för dom är göör fina må jag lova! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0