Vi hinner bli något stort än, växa några meter innan sommaren blir oktober

I söndags kväll cyklade jag ner till första skeppsviks badet, i den fina eftermiddags solen,
för att möta upp med dom andra.

Vi satt där i många timmar & snackde skit, visa grillade, hade ner ett träd, rökte vattenpippa,
myste vid brasan, käkade kräft-stjärtar & ostbollar & så fick vi syn på en liten säll(!) ute på
vattnet som Snahr försökte locka till sej med hjälp av sina säll-ljud!
Framåt kl10 lämnade jag dom andra & cyklade hem med Markus i öronen.

I måndsg kväll hoppade jag ännu en gång mig på cyklen för att cykla ner & möta upp dom
andra. Vi gick till Bolag där, Simon & Snahr badade, medans vi andra nöjde oss med att bara
snorra, titta på, käka choklad & mysa i kvälls solen! Efteråt gick jag & Simon hem till N &
kollade på "the last kiss" & jag var galet övertrött & outhärdligt flummig enligt dom andra^^

Idag på förmiddagen trampade jag ner till första skeppsviks igen & möte upp med Jull, Säll
& Fredrik för lite sol & bad, men mitt första dopp fick jag dock hoppa över, eftersom jag var
snorigare än någinsin imorse, så de blev bara till att stecka för mej & Jull medans dom
andra tok-stolarna badade! Vi låg där i några timmar tills vi åkte hem igen.

Nu är jag lite mindre snorig men destu mer hungrig! Ska nog ta mig en macka & sätta mig
på stutsmattan & njuta av denna juni kväll.
Är inte sommaren i Nävekvar underbar?
snälla låt den aldrig ta slut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0