my lips like suger


Dagen har beståt av, först tandläkar besök på morgonen. Då jag fick ett par sjukt obehagliga
gummisnoddar som ska sitta från min bakresta spänne/plupp/grejemoj på nedre tandraden,
fram & upp, till min krok på sidan brevid framtänderna på övre tandraden. En på varje sida.
Så dom sitter liksom snet från nedre till övre tandraden, kanske svårt att förstå, men tro mej,
ni lär se dom när ni ser mej! Dom här gummisnoddarna ska iaf göra så mitt överbett dras
tillbaka fortare, destu mer jag snackar & skrattar, destu fortare kommer överbettet dras
tillbaka & jag som ALLTID skrattar & pratar ju! hur bra? svar: jävligt bra!
Efter tandläkarn möte jag upp Lojsan min, vi gled runt på stan snackde skit, sa "fett" i varje
mening & gick sedan & fikade. Hel mysig eftermiddag må jag säga! Lojsan we rock!
Köpte även en ny liten kompis som bor på mitt långfinger, på höger hand just nu, jag gillar
den skarpt! Nu ska jag föröka hitta en liten kompis som vill bo brevid på ringfingret.
H&M, rea 20:-

Kommentarer
Postat av: lojsan

WEEEEEE ROCK BABYYY! FETT snygg ring också ;) haha!

pussssss

2009-06-20 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0