skolavslutningen09

Dagen igår började med att jag både fick cykla till bussen i regnet & gå till Gripen med Lille
i spöregn! Åh moder jord vad har jag gjort för att förtjäna regn på skolavslutnngen?! Lille
var förresten jätte tjusig dagen till ära med skjorta, kavaj & slirre! Iaf vi kom fram till skolan
tillslut då gick vi till aulan & kollade på massa uppträdanden & grej. Sedan blev de fika,
winerbröd & cola (kan de bli bättre?) med klassen. Efter massa flams & fika hade vi klass
foto men de var ju lättare sakt än gjort för killarna var ju inte så pigga på att vara med, men vi
fick med nästan alla iaf:)

Jos, Henke & jag

Josse, Jos, Malin, Maja & Jag

Klassen & våran mentor (ursäkta för den dåliga kvaliten)

Elben & Jos

Efter klassen skiljts åt & de äntligen slutat regna, möte jag upp Nilljus, Tönt, Emma, Andreas
& några andra i deras klass. Vi traskade hem till Tönt innan vi gick till Tessin för att kolla på
utspringet. Sen sprang vi runt som yra höns för att gratta alla studenter vi kände.

Grattis Fredrik, Rickard, Marcus, Sandra & Jenny till studenten. Jenny på bild

Efter utspringet for vi hem till Fille där vi tog löjliga foton & spelade Super smash rom

Hängde med dessa knasiga men ack så bra media-barn (hey de rimma!)

Andreas, Elias, Emma, Nilljus & Tönt

Nilljus & Jag i våra snygga outfits för dagen! (jag hade playsuit & var as ball^^)

Efter att ha kollat på kortesen, åkte jag hem en sväng till Näve för att byta om. Väl inne i stan
igen möte jag upp T, Emma & Andreas på donken där vi hängde en stund för att sen gå till
hemköp & vänta på Nilljus. När alla var på plats traskade vi hem till Agnes där vi lekte lite
lekar, förfestade, flamsade, spelade gitarr & förundrades över hur fint dom bodde.
Efter några timmar hos Agnes & lite ropade till Elb på andra sidan gatan, gick vi vidare hem
till Bella som hade fest. hahah fy va kul vi hade, har ingen röst kvar idag efter allt skrickade/
sjungande på dansgolvet & verandan. Träffade massa nytt roligt folk, dansade sönder
fötterna, flammsade, var 99% lycklig (den sista % var tyvärr inte där) garvade, umgicks,
hoppade stutsmatta, sjöng wonderwall & massa håkan etc etc.
Vid typ halv 3 började vi röra på oss, lämnade av massa folk på vägen medans vi gick till
Simon där jag & Nilljus skulle bli hämtade.
Väl hemma stuppade jag i säng med ömande fötter!

Tack för världens roliagste skolavslutnings dag/kväll/natt allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0