lördag: fest i gnesta


Världens bästa bild på Tönt, när henns tunga är tok rosa efter vinet, tog bara 2(!) bilder under
kvällen så när T skickar hennes bilder så kommer dom upp här!

Hållå nu är jag hemma från Gnesta igen! Är helt jävla slut & har ont i huvudet, tur att de är kort
skoldag imorn & sen att jag är ledig frams till skolavslutningen, hade de varit en vanlig skol-
vecka som väntade då hade jag varit körd!

Iaf, först när vi kom till Gnesta så gick killarna upp dirket till Jeppe, mednas jag, Tönt & Nilljus
gick lite på marknaden & köpte lite remmar & shit! Sen traskade vi upp för alla hundra uppför
sbakar hem till Jeppe där vi allihoppa beställde hem pizza. Sedan började massa annat
trevligt folk komma. Sjukt kul hade vi, pratade runt med massa saknat folk (a) & nya galna
bekantskaper & dansade till massa klassiker som Spic Girls, Kung Fu Fighting. Hahah fy fan
vad jag garvde då när vi dansade som mest, helt galet! Men tyvärr så slutade de inte så bra
som de började, folk började förstöra massor av grejer & sen blev de slagsmål utanför,
Nilljus & Tönt var fredsmäklare & skulle stoppa alla bråk & jag fattade ingenting för jag var
inte med från början så jag gick upp & rökte vattenpippa med dom andra killarna ist.

När de lugnat ner sej & dom flesta hade åkte hem, så kom N, T & Tobias tillbaka. Då började
vi röja upp över allt. När vi städat klart bäddade vi & sen helt plötsligt skulle killarna & N ha
korv med bröd mitt i natten, jag bara garavde & tog bara en kall korv & satte mig & bloggade
lite som ner ser här under, medans Tönt sov.
Efter en iskall natt med bara 5-6 timmars sömn, så städade vi klart ute innan vi åkte hem mot
Nypan igen. Fast att de blev massa tjafs & förstörelse på slutet så hade iaf jag sjukt kul :D
Tack mitt kära rese-sällskap för en trevlig dag/kväll/natt/morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0