sjuk sjukare sjukast

Usch & fy & blä! När jag vakande imorse var jag sjukare än vanligt, kunde inte andas överhuvudtaget, min hosta lät rosligare, hela halsen var igensnord & jag var helt matt! Åh typiskt mig att bli sjuk på loven! Även igår när jag vaknade kände jag mig ju sämre men då trodde jag att jag hade nått botten, men icke, de fanns tydligen en lägre botten för mig att nå, den jag nodde imorse ! Jävla fan jag har inte tid att vara sjuk ju! Vill ju ut & sola, bli brun & ta mitt första dopp, men nej nej! Men får väll ta & ligga inne idag & kurrera mig ordentligt, vilket jag kanske såhär i efterhand skulle ha gjort igår ist för att stecka utomhus, hehe. Men gjort är gjort! Synd bara att de känns som att inte någon nässpray eller hostmedicin hjälper mej just nu. Mitt internet är inte heller på min sida, bara dummar sej & segar så jag inte kan logga in på bdb, lyssna på min playlist på Spotify eller kolla på bilderna på bloggar! Jag som bara vill ligga här, lyssna på mysig musik & kurrera mig, men nej! Dumma baciller i kroppen & dumma dator!
Synd om mig idag, ja ojoj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0