Om du bara visste hur jag hatar detta tysta

Ojoj vilket sjukt jävla rusk väder de är ute nu! :O Tur att man han hem innan de började regna. Jag fattar inte vart de fina vädret tog vägen? I måndags gick jag ju till skolan med bara ben & höll på svetas ihjäl & vi brudar satt utanför Hantverk sen på eftermiddagen & rökte solade & myste i de varma vädret. Men nu, nu är de typ höst väder ju! BLÄ!

Iaf idag är de fredag & den här veckan har gått sjukt fort! På måndag börjar sista skolveckan innan sommarlovet, helt sinnes, de var ju nyss nyår eller? Idag så hade vi bara en lektion, gympa på morgonen, så jag slutade kl 9.30, im living teh gooood life ^^ På gympan gjorde vi inte mkt heller för den delen, jag, Eve, Jos & Josse "spelade" bedminton men vi var så dåliga så vi dansade, skrattade & lekte på dom tjocka mattorna ist haha mkt roligare ^^

Nu är jag hemma för längesen & slöar & hade tänkt sova lite middag sen & så jävla slut i kroppen. Skulle ha sett på Rent ikväll men de blev ettmissförstånd eller nåt, orkar inte ta de nu, så jag har ingen att gå med, eller jo de har jag men då får jag sitta själv, inte så jätte kul dirket, & alla ska se den senare eller ha redan sett den så de ingen anna jag kan gå/sitta med "/ Surt för jag vill så gärna se den & jag hade lovat Jozze att kolla på henne men men.
Så jag vet inte vad som händer ikväll, de är ju fredag då de blir väl som alla andra fredagar....

Imorn ska jag till Gnesta iaf med Tönt, Nilljus & Tobias, gå på marknaden eftersom att de är Gnesta-dagen imorn & sen ska vi hem till Jesper & umgås & kanske bada i hans pool! wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0