Hej på er mitt i natten.

sitter hos våran kompis Jesper i hans hus & har för typ en timme sen städat hela huset, Jag & Nilljus var fett duktig :D applåder! Just nu sitter killarna & Nilljus i köket & äter korv med bröd & spelar poker medans Tönt ligger på golvet nedan för mig & sover söt! De har varit en jävligt trevlig kväll, b var här så de kunde ju inte bli bättre right? jag kommer inte sova mkt inatt bara ligga & le för mig själv & skratta åt allt knasigt Tönt säger i sömnen hahah! ne nu ska jag gå vara lite social i köket, hoppas att ni hade en bra national-dag oxå föresten, de hade jag kan jag lova! God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men ofta jag snackade massor i sömnen igen? haha :D minns du vad jag sa?

tack för en fin kväll :*

2009-06-07 @ 19:20:34
URL: http://silenfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0