Hultsfred dag 1, 7/7

Efter typ 5 timmars sömn pakde vi ihop de sista & tog oss till bussen med all jävla pakning.
Vi lykades ta oss på bussen med pakningen & sen även av bussen. Sen blev de mkt slit &
skratt för att få med oss all pakning till perongen. Tillslut kom vi på tåget till Hultsfred utan
missöden.

Nångång på förmidagen (kommer inte ihåg vilken tid) landade vi i Hultsfred. Vi tog smal
tåget till själva festivalen & äntligen var vi framme & de ända jag tänkte var "home sweet
Hultsfred"! & när jag fick mitt andra hultsfred-band på armen var lyckan total! Men då trodde vi
att de jobbiga var över, men de hade bara börjat. Nu var vi tvugna att släppa/bära all pakning
till träsket & jag överdriver inte när jag säger att släppa all pakningen dom där miljader
metrarna till träsket, var de jobbiagste jag har gjort fysikt, någonsin! Helt sjukt! Tjejer nästa
gång tar ni lite mindre pakning okey?

När vi äntligen hade släppat klart all pakning & hittat en perfekt tält-plats, i den torra fina
delan av träsket, började vi sätta upp tälten & party-tälten. När de var färdigt kunde vi slappna
av, byta om & äta våra pannkakor.

Sedan möte vi upp Hanna & gick till Ica för att handla lite. Senare på eftermiddagen kom
även Isabel & Lisa till vårat camp. Under dagen satt vi mest & myste & umgicks i vårat
camp med våra nya camp-kompisar. På kvällen la vi oss tidigt då de hade varit en
fruktansvärd påfrestande dag & mina armar värkte som tusan pga träningsvärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0