körsbär & 24h med tönt


Igår efter att jag ätit på Donken med Becka & varit hennes sällskap när hon skulle spänna
tandställningen (systrarna braceface) så traskade jag upp till Stenkulla där jag möte min lilla
filur till kompis, Tönt! (Tönt<3Mupp)

Under våra 24h tsm så lagade vi bla jätte god spagetti & köttfärsås nästan helt själva, vi hade
vilda diskutioner om sånt som är viktigt i livet som kärlek & Micahel Jackson (rip baby), vi
promenader till en lekpark & plockade körsbär tills vi hade kramp i armarna, vi fotade, myste,
såg på film, misslykades med att poppa popcorn i T's micro, micro-jävel! Käkade massor av
digestive med philadelfia, (himmelskt gott) planerade Tönts Emmaboda outfits, lyssnade på
MJ oxå såklart & sjöng "balme it on the boogie" så fort vi fick chansen!

Bland alla tokiga/mysiga/roliga grejer vi gjorde, så var nog de vi gjorde "tidigt" imorse som var
de alldra tokigaste. Vi gick ut & joggade & powewalkade runt i Stenkulla i en hel timme(!)
Hur bra är inte vi va? Sjukt härligt var de & skönt att röra lite på sej för en gångs skull & ännu
härligare är de ju när man har sällskap! Så nu har jag rört på mig tillräkligt på ett tag, nu kan
jag slappa & lata mig i en hel månad, high five!
Muppis ♥ Töntis

Kommentarer
Postat av: tovi

ahaha en väldigt fin sammanfattning måste jag säga martini :D high five påre!



vi ses imorgon skruttis :*

2009-07-17 @ 19:46:55
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0