i detta dansade jag in de nya året..


Min outfit för 8 dagar sen, alltså Nyårsaftons-outfit!
Ni vet ju att jag hade stora problem & hitta en perfekt nyårsklänning, detta blev lösningen; en topp & en kjol ist.
Fick proffs hjälp av Tove & Tobias dan innan nyår. Så fast att de inte blev någon superduper blåsa så blev de bra i slut ändan iaf! & på tal om ända, usch vad jag frös om rumpan den kvällen :(
stay-ups är inte så bra för kalla bakdelar, men sen minsann, efter tolvslaget när alla höll på att frysa ihjäl så frös inte jag nånting, hade inte ens stängd jacka lr vantar på mej. Fast sen kom ju bakläxan på de, alltså en redig förskyldning! oj!

kjolGina toppÅhlens stayupsÅhlens hippebandH&m halsbandGammaltihopplock bälteMammas gammla

på bild nr2 ser ni att jag hade tjusiga lösögonfransar oxå, me like :D


Kommentarer
Postat av: tovetönt

du var så fin så!

och det var riktigt mysigt

får vi se till att göra igen!

vi måste ses på lovet ju

2009-04-03 @ 19:22:32
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0