bagge


Ikväll är de Guldbagge Galan i svt1 kl 20.00, de måste ni titta på!
Anledningen till att jag säger åt er att titta på detta är för att Johan Glans är programledare detta år & då blir ju allt roligt
Men den största anledningen till att ni ska kolla är att Björn Gustafsson ska vara Johans side-kick!
WIIIIIEEEE :D Bjööööörn<3 Jippi liksom!

Tycker synd om att Säll jobbar ikväll & missar Björn :( Hade hon vart hemma hade vi sett de tsm, men nu ska vi se reprisen tsm ist i helgen (om de nu går i repris, nån som vet?) & samtidigt byta julklappar, haha nej vi har inte riktigt hunnit gjort de ännu^^ Men i helgen så!

Jaja nu ska jag städa bland min smink/beauty grejer som ligger i diverse badrumsskåp, lådor & korgar överallt, gash jag hade ingen anning om jag hade så många nagellack i så många konstiga/fula färger! Lr att jag hade så många små söta burkar med läppglans & annat kladd i!

Men kom ihåg nu vad jag har sakt, se Guldbagge Galan (fast att själva guldbaggen är så jävla ful!), på Björn & Johan!

pöss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0