”Markus jag är din tjej men berätta inte för nån du verkar va sån man kan lita på" Men jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte va tyst o dan efter läckte det ut o du gjorde slut



Hej, jag är kär.... i Markus, Markus Krunegård<3
Hur jävla bra är inte han? Bäst tycker jag! Har på sistone fått ett sånt återfall, har blivit kär & galen i Markus igen!
Såg ju Markus på Hultsfred förra sommaren, de var den första konserten vi såg, vi hade kommit till campingen 4 timmar tidigare & var hur uppspleta & lyckliga somhelst & så när vi såg på Markus blev vi helt blodigt kära direkt! Han är sjukt bra live & jävligt jävligt snyyggg!!! Hans texter är helt sjuka klockrena & beskriver exakt de man känner, & hans lugg sen då? fett snygg den med! Åh! Jag vill tillbaka, nu!
Men snart får jag äntligen se honom igen, på nästa Hultsfred.
Kev & jag har suttit på msn nu & längtat ihjäl oss! Usch snälla säg att de kan bli Juli nu!



Lyssna:
Ibland gör man rätt ibland gör man fel
Det är ett idogt jobb att driva ungdomen
Jag är en vampyr
Samma Nätter Väntar Alla


Kärlek på er & Markus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0