Bambi babe brudar!

Aloha!

Vet ni vad jag har på mej? Mina hjärtmönstrade långkalsonger & hello kitty tofflor såklart hehe! :D
Egentligen kanske man ska på sej värsta party-outfiten idag eftersom att de år fredag & de är ju de jag föredrar i alla lägen ifs, att få göra sej fin & roa sej med fina människor hela helgen lång, men inte idag, inte denna fredagen.
För idag så har jag sovit från & till sen jag kom hem kl13 från skolan fram till kl halv 20. Så då krängde jag på mej myskläder & gick & åt sveriges populäraset fredags mat: tacos (ja vet minnsan att Nilljus skulle äta de idag oxå:P)
& sen har jag & Beckis sjungit oss hesa till Singstar ABBA. Åhhh de är så skoj, "knowing me, Kowing you ahaaa!" "dancing queen, young and sweet only seventeen" etc etc.
Nån dag ska jag ha Singstar-maraton me allesamans, de låter bra va?

Egentligen så skulle kanske ha bytt julklapp med Nilljus idag & sen farit till Julle & Säll för att även där byta julklappar men eftersom att jag vakande så himla sent & var helt groggig så stannade jag hemma i värmen ist. (shit fan va kallt de är ute hurrni! burrr :S)

Så nu sitter jag här & lyssnar på Markus (såklart) & myser i mina låååångkalsonger :)

Idag åkte vi skridskor btw på gympan, hahaha ni skulle ha sett oss! Fyra brudar som stapplar över isen som ser värre ut än bambi & skricker varje gång dom är på väg att ramla lr åka in i nåt/nån. Tihi^^
Men som tur var ramlade jag inte nångång, applåder till mej :D Jag gnällde mest om att de gjorde så jävla ont i fötterna & att de var så kallt, de känndes som on nån hällt isbitar i mina skridskor, inte kul alls!
Men lite skoj var de allt, efter den skridsko-turen var hela klassen helt död! Ojoj!

Ha en mysig fredag mina damer & herrar
& kom ihåg; 
nästa fredag då JÄVLAR ska de dansas, lekas Batman, gömma sej i garderoben, föröska att inte spy på ens fötter lr på andra familjs mattor, inte försvinna på skäret, få jordbävning, ta fula bilder, dansa sönder sina strumpbyxor, supas under bordet, säga rätt grejer i fel ordning, leka blindbock, sjunga med falskt i "segertåget" & "smutser" men framför allt  
fira världens snyggats 18-åring, inte sant???!!!!

Kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: percie

HIHIHIHIHIHIHI :D är det jag som är världens snyggaste 18 åring?!?!? :D wihoooo! :D



längtar tills på fredag! <3<3

2009-01-16 @ 23:31:17
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0