Bilder från Nilljus 18års fest


Här kommer äntligen bilderna från Nilljus 18års fest :D
Enjoy:

Mina brudar, Emma, Tönt, Jessie, (nyhemkommen från Thailand) & Julia

Vi åt smörgåstårta (igen) Robin tyckte att man alltid skulle få smörgåstårta 2ggr i veckan

Robin & jag tog kort på varandra samtidigt

Mina bruds igen

Nilljus öppnade massa fina paket, Robin blev nöjd iaf^^

Andie Babe<3

Hahha klockren bild, Snahr & Jozze

En sväng om i vardagsrummet, Rickard, Nilljus & Andie

Mitt favo-par, T&T, Världens finaste bild oxå

Ännu mera dans

Sjuka Henke, kul att man måste gå i samma klass som den där pojken haha^^

Jag, Andie & Lille hade studie-cirkel & diskuterade livets mening & jag var så trött, så trött.

Ballste bilden, Julia & Maja

Ja, jag var väldigt trött den kvällen & sängen var alldeles för skön för mitt egna bästa

Sen blev jag lite piggare, Jag & Jozze hade deep-talk på toa & helt plötsligt var alla där inne.

Lille läste dass-boken, som vanligt^^

Jimmi, Jag & Asr satt i duschen & ringde hela Jozzes telefon-lista

Sen gjorde jag & Anna en favorit i repris & satte oss i garderoben xD

hahaha jävla blixt! Jag ser helt borta ut, men jävligt bra bild iaf:P

Efter allt flabb i garderoben blev jag lite trött igen & nästan somnade bakom tulpanerna.

Robin var oxå trött fast att han hade sovit nån timme på kvällen redan

Även Andie var trött & söt

Vi städade & slängde burkar & sen cyklade jag hem vid halv 3 i världens värsta motvind!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, vilka bilder! Du får skicka till mig sötis! <33

2009-01-30 @ 09:07:37
URL: http://anapekkanen.blogg.se/
Postat av: tovi

"Efter allt flabb i garderoben blev jag lite trött igen & nästan somnade bakom tulpanerna."

haha vad söt du är :D

puss!

2009-01-31 @ 18:11:03
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0