Heath Andrew Ledger

-1 år - 12 månader - 365 dagar-

Ja, idag är de exakt ett år sedan som älskade HEATH LEDGER hittades död i sin lägenhet.
Han dog av ödesdiger blandning av sömntabletter, ångestdämpande medicin och
smärtstillande, men läkarna fastslår att döden var oavsiktlig.
Åh de är så sorligt, jag får ont i hela kroppen när jag tänker på de, jag & Säll stog & sörjde på
busstatioen ett tag idag. Åh Heath, min & Sälls älskling :'(

Så ikväll ska jag titta på 'The Dark Knight' & minnas Heath & framför allt tänka på hans,
nu 4åriga dotter, Mathilda Rose som han hade/har tsm med Michelle Williams.

Men samtidigt i allt de här sörjandet så kan man glädjas till att, just idag blev Heath
nominerad till en Oscars för sin roll Jokern i just 'The Dark Knight' har ni inte sett den
så är de dax att se den nu, den filmen är ett måste!

Bilder: Google Fakta: Wikipedia

♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0