en liten titt på mina julklappar08 sådär 17dagar senare..


Här kommer lite bilder på vad jag fick i julklapp lite sådär miljoner dagar försent, men bättre sent än aldrig right?

Två nya kockböcker, så jävlar blir de massa fikastunder hela våren:D 'a pice of cake' & 'pang på rödbetan'

ABBA singstar, Björn Gustafsson dvd<3 & The dark knight

Hello kitty vattenflaska (av becka) dipeyeliner (strumpklapp) Bok, de är som en 'Mina vänner
bok' man hade när man var liten fast i denna är frågorna lite mer grova^^ (av becka)
Hjärtformade hårspännen 2st (av becka)


+ så fick jag ju Guitar Hero World Tour, pengar av både Mormor & Morfar, av Moster & av Morbror.
Fick även en jätte fin väska oxå, min insekts-väska:P Den får ni se snart!


Kommentarer
Postat av: prillan

åh, den där boken vill jag skriva i :D hi ha hooo

2009-01-12 @ 14:30:08
URL: http://percie.blogg.se/
Postat av: malin hv07

ÅH bibeln, jag har skrivit i massa sånna :P måste ju signa din med :D fråga din kompis var hon köpte den och var den kosta!!! :D

2009-01-12 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0