ännu mera vampyrer & markus..



Åh hur söt är inte min lillasyster? Denna tekning ritade hon till mej igår! Visst är den snygg?
Hon är liten begåvning den där bruden. Ser ni att hon tom ritat ditt Markus lugg, som jag tycker är så snygg!
Hon var väldigt nöjd över att hon kommit ihåg den. Vad skulle jag göra utan min lillasyster??

Såg ni på P3 Guld Galan igår? Jag gjorde, ungefär halva såg jag. Åhhh Markus vann årets låt med "Jag är en vampyr"
Fy fan vad glad & stolt jag blev :D Åh stackars lilla markus oxå, han var ju sjuk, han såg så hängig & blek ut, men starkt  att han var där ändå & även att han orakde uppträda med en kort version av just "jag är en vampyr"
Jag satt där i soffan sjung med för fulla muggar & var alldelses exalterad & hade världens störsat tandställnings leende på läpparna! Åh jag är jävla in löv i den manen alltså! Ojoj
Lykke vann ju oxå årets nykomling, äntligen fick hon ett pris! Men så var hon inte där, typiskt, hon var ju i stockholm kvällen innan på ELLE-galan med inte igår kväll, de tyckte jag var synd, vill ju se henne säga nåt smart tack-tal ju! men men.

Nu ska jag leka med Becka
& kom ihåg att de är Nilljus sista kväll som 17åring idag, imorn är de den stora dagen!! Wiiie:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0