fredag: pippi & pirater


Tihi hejsvejs idag är Fredag & jag sitter just nu framför tv med datorn i knät & tittar på Pippi Långstrump på de sju haven!
Åh hej vad jag har saknat den filmen. När jag var liten tittade jag alltid på den när jag var på besök hos min Mormor. Hur jävla bäst är inte den filmen?? ( - Grisfötter?!! de är ju så man får ont i magen!! xD )
& när dom flyger med sängen & när dom bygger den dära super mysiga hyddan på ön & all bra musik (kom an kom an pirater med era bomber & granater!) kan varenda låt & alla läskiga & balla pirater! Åh de bästa jag vet är pirater & sjörövare!! De är nog från den filmen jag fick mitt stora intresse för pirater! När jag blir stor ska jag lätt bli pirat, gifta mej med Jack Sparrow, plundra & vara allmänt snygg! Ett perfekt yrke för mej! ;) Längtar tills i sommar när vi ska ha Pirat-party igen!
Ikväll blir de inte att åka till Gensta utan ist ska jag hem till Maja & mysa & käka chips. De kommer bli bäst!

Nej nu ska jag titta klart på filmen & umgås med min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0