happines

Ojoj hej hej igen!
Var inne i värsta glädjeruset igår så de blev inge bloggande för min del, men nu är jag back on track & fortfarande med en mysig lycko-känsla i magen, me like :D
& nu kanske ni undrar varför jag var/är så himla lycklig? jo, jag tror ni kan gissa själva lr så kan jag berätta de för dej när vi ses ist, men jag kan ju säga att jag har kommit ett stort kliv på vägen i mitt lilla projekt tihi (a)
Haha fan de är kul att retas & göra folk nyfikna ^^

I vilket fall som helst så är de ju lill lördag idag, hej & hå vad denna vecka har gått fort! Snart är de vår mina damer & herrar! H&M idag, fixat för jeans-kampanjen som börjar imorn torsdag, så nu får ni springa & handla massa jeans som är nedsatta till 198kr st! hej vad billigt! Sen har jag mest varit lycklig idag & flummat med Sandra, snackat skräkisar med Madde & bla bla!

& vet ni? Hej vad jag trivs i mina nya "lack" tights! Känner mej rå tuff, som Catwomen ungefär! Nästa gång de är dax för maskerad så ska jag lätt vara Catwomen

Men usch vad jag babblar skit!
nej nu ska jag dejta mitt mysiga duntäcka i think!

Ciao and natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0