onsdag: massa svammel & gnäll

Gasch vad vanilj-bullar är bra på att fastna i tandställningen, blir som värsta mattan som läger sej under läppen!
låter säkert jätte mysigt men så är de! nåt annat som vanilj-bullar är bra på så är de att klädda ner tangentbordet & så är dom väldigt bra på att frästa mej så jag bara MÅSTE ta en bulle till! har ätit fyra stycken nu på raken hehe!

Hade planerat att leka med mina brudra, Nilljus & Säll idag, eftersom att de är bara jag & Beckis hemma idag, men dom hade massa massa plugg dom skulle ta tag i så vi kanske skulle leka ikväll ist!
Suck all denna plugg som alltid kör över mej så jag får leka ensam jämt! & så får jag så dåligt samvete ibland över att jag själv inte har någe plugg alls, som nu tex, här sitter jag i morgonrock & käkar bulle medans N & S sliter med ekvationer, rättkunskap, tecken-snitt & jag vet inte vad!

när jag ändå är igång kan ju klaga på att jag har börjat hosta lite smått, vakande kl5 imorse & hostade som en tok!
Nej Martina inte bli sjuk på detta lov, du blir alltid sjuk på loven så nu kan du väl låta bli okey?
De är säkert Elb som har smittat mej! Möte henne i teather-parken igår & så sa jag åt henne att krama mej, & sen frågade jag hur de va med henne & då sa hon att hon var sjuk! Jag tog två steg bakåt & frågade varför hon i hela världen hade kramat mej för? hon sa nåt om att jag hade sakt åt henne att göra de, de tror jag på hur mkt jag vill! ;)
Ja så nu har jag börjat bli lite kraslig, men vem har har dött av lite hosta?

Nej nu ska jag väl äta en bulle til, väga mej i ren panik (naat) & kanske tom vara lite duktig & pricka av lite grejer på min to-do-list! Får se hur de går med de!

Kärlek så länge♥

Kommentarer
Postat av: Lojs

snart fikatajm! den som väntar på något gott,

väntar aldrig för länge ;) eller säger man så? (A)

pösss

2009-02-18 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0