måndag: sportlovs start & bullebak


Idag är de första dagen på SPORTLOVET!!!!! Wiiiieee!
Mitt sportlov började med en favorit i repris, vakna upp brevid Säll, men denna morgon i min
bäddsoffa, vi käkade frukost & spelade ännu mer GH, vi är helt besatta nu ^^ Säll drog vi kl1,
hon skulle iväg & jobba sen på eftermiddagen, stackare!
På eftermiddagen så började jag, Mami & Beckis att baka Vaniljbullar, myyysigt! Bullarna
blev jätte bra & goda, men efter bara 3 bullar så sa magen stopp. Men de blir nog mer bull-fross
ikväll, typ snart lr typ nu!

Kvällen har spenderas framför min dumma laptop som varit riktigt dum & envis mot mig idag!
Suck! Kvällen kommer nog avslutas med att måla naglarna, mer bullar & sen hopp i säng,
kommer kännas konstigt att sova ensam nu när man sovit med Säll vid sin sida nu i 3 nätter.
Men de finns inte mkt att göra åt!

Hoppas eran första dag på sportlovet varit bra!
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Säll

känns tomt i min stora sääääääng!^^



<33

2009-02-17 @ 00:38:26
URL: http://sleepwithyoureyesopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0