- resa - trip - journey - travel -


Pratade med Nilljus nyss på msn, hon höll på att paka & hade resfeber eftersom att hon,
Tönt & resten av deras spanska-grupp ska åka till BARCELONA på onsdag! Åh de är Nilljus
 första utlandsresa & första gången hon ska flyga & jag är så glad för hennes skull. Men
samtidigt är jag självklart sjukt avundsjuk, jag är helt grööön! (men tur att jag passar i grönt^^)
Jag vill ju oxå åka utomlands, pimpla drinkar, shoppa, bli bruuuun & flyga.

För de är ju så tragiskt att inte jag heller aldrig varit utomlands förut (bara varit i Danmark,
Finland & Norge, jävligt spännande!) & inte heller har jag flugit i hela mitt liv!
& de är skit surt tycker jag! Medans alla andra åker jorden runt flera varv på varje lov så är
jag hemma i kalla Sverige i gummistövlar! Ni förstår, min pappa är så sjukt, sjukt flygrädd så
jag sitter liksom fast här!
Nej nu ska jag inte hänga läpp, men ändå! Om jag fick åka exakt var jag ville så skulle jag nog
åka till Hollywood, gå på Walk of fame, (som står överst på min to-do-list) shoppa & leva livet!
Lr så kanske jag skulle ta & åka till Paris, ni vet ju att jag har värsta besat av Paris,kan inte få
nog & ändå har jag aldrig varit där än ^^

men nu mina damer & herrar så ska jag gå & lägga huvudet på kudden & drömma om b &
härliga resor till Las Vegas, Hawaii, Jamacia, Tokyo, Oragne County, Los Angeles, Miami,
Nya zeeland, Milano, Paris & The Big Appel!

Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0