söndag: myyys hemma hos mig

Vakande även denna morgon brevid Säll i hennes säng. Segade hos jätte länge innan
vi tillslut gick upp & åt frukost. Efter frukosten gick vi & la oss igen & kollade på "Systrar i
jeans-andra sommaren"
Jag har inte sett första filmen, men eftersom att jag har läst alla
4 böcker så fattade jag ändå. Men de är lite lustigt att andra filmen är baserad på sista boken,
de måste alltså betyda att de inte kommer några fler filmer i den serien.
Anyway, käkade lite lunch med Erikssonarna, bytte om, pakde lite, cyklade till konsum &
köpte Persikor (favorit i repris) & cola & sen cyklade vi hem till mej.
Väl hemma hos mej bildade jag, Säll & Beckis värsta bandet & lirade GH hela
eftermiddagen
, Säll på trummor, Jag på gitar & Becka på bass, rock on!! Måste ju skryta
om att vi var jävligt bra vill jag lova :P Efter vi bettat av alla låtar på låt-listan, blev de lite
Singstar Abba & ojoj vad vi var bra där oxå, Hallelulija-moment hela tiden, tuuuummen upp!
Vi käkade middag sen med min familj - pappa som är i Norge & sen blev Gossip gril, The
Hills & slutligen, Beck-Gammen. Efter Beck la vi oss & kollade på Love Actually till dess att
Säll började snarka ^^

Peeeeersikkkkkoooorrrrr in my ♥

Pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0