fredag & lördag: gästabudsbollen


I fredags efter jag slutat, mötte jag upp Säll på buss stationen, vi tog bryngan till Tessin & så var jag med henne på hennes två sista lektioner från kl1 till kl3,
jag satt mest & kludrarde massa meningslösa meningar på knakig engelska om q
som gjorde mej helt skakig, de är svårt att sitta & låsas som om allt är som de brukar
,

men jag klarade mej igenom dom där två lektionerna med Sälls läskigt feakade klass, förstår att de är svårt för Säll att gå till skolan ibland"/
(säll du är alltid välkommen till min sjuka men ack så snälla klass^^)
Iaf vi lullade runt på stan & bettede oss som dom små fjortisarna som lever inom oss hehe ("ditt freak" ^^)
Kl6 möte vi upp med Julle, vi käkade Donken, men blev störda av några omogna små pojkar som tyckte de va as kul att härma oss, men efter att Säll hade satt dom på plats blev dom lite lugnare iaf. De hände massa annat konstigt under denna middag oxå( "hej jag britta & jag ljuger om mitt namn bara för att gillar dej" typ haha)

Efter min andra Donken middag denna vecka åkte vi Rosvalla för att kolla på Gästabudsbollen, de var killarna som spelade. Så vi satt där & flummade, garavde åt minsta lilla & kollade ganska lite om jag ska vara ärlig på själva fotbollen hehe! Jag hade ju annat att titta på! Jag satt & snurrade på min stol & spanade & spanade hehe^^ (Mr e?)
Men när Näve-killarna spelade gappade & klappade jag som fan såklart, måste ju visa vilket lag som är bäst, right?
Kl 10 åkte vi hem med Sarah & Jenny & jag Säll & Julle hade 90-tals hits party i baksättet, de är livet de!

Även på Lördagen blev de Gästabudbollen, denna dag var de tjejerna som skulle spela, jag & Jull åkte in med pappa skit tidigt (jag gick upp halv 8 på lördag pga av fotboll, vart håller världen på att ta vägen?)
Jag & Jull käkade hamburgare (igen) satt med i NGIFs- största suppoter, Ronny, ahahha vi garavde oss igenom alla matcher^^
Jag var så trött så jag somande där ett tag i Julles knä på läktarna med musik i öronen, folk måste trott att jag var dum i huvudet, men då kan jag tala om att de är jag!
Vi åkte hem efter tjejernas sista match (de gick dåligt för dom, men nästa år då jävlar) Jag & Säll skulle igentligen kanske till Clas & co men vi har helt döda så vi diskuterade inte ens om vi skulle ditt lr inte! Dödast var vi!

Men hej vad duktig mina töser Fia & Lojsan i IFK var då! Vann hela skiten i år igen,
Grattis tjejer<3


Kommentarer
Postat av: Lojsan

taaaaack sötsak! du är grym :)

2009-02-04 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0