återförening


bild

Ja juste de ja! De är väl ingen som har missat att mina brudis Tönt & Nilljus
har kommit hem igen från Barcelona, men de jag har glömt att säga är
att jag träffade dom båda två när jag var i stan i Torsdags.
När jag & Säll sitter på Donken (a) så springer Tönt förbi, jag blir tokig &
börjar ringa henne, hon råkar trycka på upptaget men ringer upp.
Haha jag såg henne igenom Coffe house till Make Up Store där hon stog
pratade i tele med mej, men hon såg inte mej tihi^^
Iaf hon kommer till oss sen & kramas lite & snackar om muffins lipgloss.
Sen trippar hon iväg igen med sin gula basker lite på sne.

30 min senare när Jag & Säll har stigit in på Make Up Store så
går Anna, Johnna, Blom & Nilljus förbi. Jag springer med armarna i luften
ut & kramar ihjäl dom! Jag babblar massa skit & jag tror att inga av mina
ord kom i rätt ordning, men är jag någonsin i rätt ordning? ^^
Sen trippar även dom iväg, men den här gången var de nog jag som hade
mössan på sne efter allt kramande.

Bruds kom ihåg att ni inte får åka utanför Svergies gränser utan mej igen,
okey?

Kommentarer
Postat av: tovi

åh alltid lika söt :D

nästa gång ska du allt med martina!

puss du är fin

2009-02-22 @ 16:55:11
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0