| modevisning / goforsecondhand |


HEY SVEJS! Just hemkommen från detta ovan! Har gått modell för mina fina brudar i GOFORSECONDHAND på tessin. De gick super great tycker jag & både arrangörer (tönt, jessie, emma & jullan) & vi modell ägde :D Lite pirrigt var de faktiskt, 5min innan fick jag veta att jag skulle börja & gå först ut, inte Jacke som vi hade övat, så jag blev lite nojig över att jag skulle börja gabb flabba när jag gick ut (vilket jag gjorde lite iaf) & skämma ut mej! Men de gick fininmang!
TACK SÅ HEMSKT MKT BRUDAR FÖR EN MKT PROFFSIG ARRANGERAD MODEVISNING! :*

Hade mkt mysigt med Säll efteråt i väntan på bussen i den helt sjukt kalla kylan! De är ju helt galet kallt just nu! Våra stackars tår :( På bussen hem kollade vi på Markus video till "hela livet var ett disco" på Säll mobil & hade allsång^^ I love us :*

Nu sitter jag i min nya fina röda kofta som jag köpte efteråt i deras lilla butik, mkt glad över den. Är även super nöjd med min blå portfölj/väska som jag oxå inhandlade. Jag & Nikki kom fram till att de var min tåg-väska för de var super smarta fack innuti som passade perfekt för frukt, biljet & ipod! Tummen upp för min nya tåg-väska ;)

Nej nu jävlar ska jag dejta sängen. Mina ben värker nogåt så förbannat! Imorn ska vi på studentmässa i Älvsjö med klassen & även på fredag blir de upp till Sthlm & mässa, då äre Hatverksmässa som gäller!
see ya imorn mina frön ♥


Kommentarer
Postat av: tooviii

tack själv för att du ställde upp! du var så duktig min lilla ärta :*

2009-12-06 @ 21:28:45
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0