| julklappar09 | & | annat | nytt | införskaffat |


Gjorde äntligen slag i saken & köpte denna knall blå mocka-jackan på H&M. & nu var den 200kr billigare oxå, high five! Nu vill jag bara att de ska bli vår så jag kan få använda den oxå!


I söndags var vi i Norrköping & shoppade lite. På Monki hade dom bästa rean men där blev däremot ihjäl klämd om man inte såg upp. Kom hem med detta ovan & ett par vantar. Den lilla ihop vikta plajett högen är en klänning med axelvaddar som jag ska imorn, på nyår wiihhoo!


Hade suktat efter denna klänning hur länge som helst på H&M's hemsida & när den kom på rea & bara kostade 10 10:or var saken klar, den skulle bli min! Den är sjukt snygg i ryggen som ni ser muummms!


Lite av julens klappar, andra & tredje Twilight, Kent "Röd", ljuslykta från mina kolegor på H&M, Hello Kitty sparböss!


Caffe latte muggar från mig själv eller förlåt från BB. Fick även en tjusig halsduk av BB. Barbapappa reflex & kolegeblock som jag ska skriva mina naturvetenskaps antekningar & annat kludd i, nästa termin.

Fick även Singstar - "svenska stjärnor", filmer & presentkort. Ska även få en julklapp i efterskott av daddy som börjar på I, men de är slut överallt, men efter nyår, då blir den min åh! ♥

Kommentarer
Postat av: Lojsis

Galet snygga och mysiga julklappar! Nojd? Hoppas nyar slutade bra! thinking of you. PUSS

2010-01-01 @ 12:43:29
Postat av: tovi

åh nu har du den efterlängtade jackan :D den är sjukt snyggi

2010-01-02 @ 19:34:18
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0