| x-mas | 2009 |


Dan före doppare dan, så jobbade jag en smula från kl10-14. Efter jobbet & lite rea-shopping, hämtade Daddy & Beckis mig & vi for upp till citycross med långa inköpslistan i min högra näve. Det gick förträfligt: Becka & Jag stoppar allt mummsigt man kan tänka sej i vagnen & sen betalar pappa kalaset utan att blinka, perfekt!


Kvällen spenderades på min matta omringad av kladdiga etiketter, snurriga snören & båda snygga & fula inslagspapper. Det bästa jag vet är slå in paket! Åh de är så skojigt & de blir ju så satans snyggt oxå, då jag är lite av ett paket-inslags-profs!


Efter att jag blivit klar med paket inslagningen, klädde jag & Beckis granen våran. Det har nog aldrig varit snyggare! Den går i färgerna svart, vitt, silver & så några röda kulor på de, hel gran gran!


Dagen efter var självaste julafton, dagen 24 minsann! & mitt uppdrag är ju som alltid att duka bordet. Så här fint blev de i år.


Nya tillskott på årets julbord var fetaost & räkor, konstigt med gott! Har haft en sån cravings på räkor på sistonde, galet!


Efter maten rullade jag fram till soffan & Kalle. Efter att jag garvat åt Ferdinan & "honom ska vi ha" & suckat åt Piff & Puff som börjar gå mig på neverna, så var de dax för paket öppning!


Min lilla paket-hög såg litet ut sådär! Ni får se sedan vad pakten innehöll.


På två av pakten i min hög, stog de såhär på etiketter! Väldigt vad den där BB värkar vara en trevlig jävel & givmild! ^^

Lite så såg min jul ut. På juldagen for vi till Farfar & halv Farmor & åt lite middag med pappas halv bror & familj.
Nu är julen slut för den här gången. Hejdå julen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0