hurra hurra hurra



Idag fyller min lilla bebis, alltså min blogg, 1år! Hurra Hurra!
Tänk om jag från början hållit mej till en blogg & inte bytt hela tiden, då hade min blogg fyllt typ 2 år idag, men sån är jag, kan inte bestämma mig! Fast nu här på blogg.se känner jag mej hemma, så nu tänker jag inte byta mer!
Nej nu ska jag ta & kolla på lite o.c igen, är ju som sakt ledig idag & även imorn. Så idag slappar jag & imorn blir de in till stan & shoppa, shoppa MASSOR! Fick ju lön igår & imorn är ju både mamma & mammas plånbok med oxå mohahah! Behöver ha nåt att ha på mej på fredag när vi ska på cupcakes kalas hos Tönt då hon fyller 18 år! Hjälp, snart är de min tur att bli 18, sista månaden som 17 är jag nu inne på :S! jaja ha en bra lill-lördag mina frön ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0