Men sen kom gryningen, jag reste mig, gick ut genom dörren Och jag gick genom den tidiga morgonen Den rena, tidiga morgonen


Första dagen i 3:an var löjligt kort. Vi började vid kl10 & slutade vd halv 11, då hade Nilljus inte ens börjat ^^ Dagen bestog endas av att få nytt schema, som sög f***a, ska visa sen & skriva sin mail-adress på ett papper, typ så. Sen fick jag, Malin & Elb skjus ner till busstationen av Majsen, sen var de bara för mej & Elben att vänta på våran förbannade buss i 1& ½ timme! Blä! Hahha vi satt & gnällde där i våran busskur, vi var uttråkade, hungriga, trötta, de var kallt & Elb hade ont i arselt! Sen när vi ställde oss i solen gnällde vi på att de för varm ist, typikst oss! Men tillslut kom bussen & vi åkte hem. & nu är jag här! Imorn mjukstartar vi & slutar kl11då vi inte börjar med IV förns nästa vecka! Är även helt lediga på ons & tors, då de är dax för praktikt först nästa vecka! YEAH! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0