bläääää...

blä jag har så jävla tråkigt!! Alla mina kompisar är antingen bortresta, krassliga eller borta på fest! Så jag sitter här sjäv i mitt rum, i sängen med datorn i knät, med en skål äkliga chips & massa stearinljus runt om kring mig, fast nu börjar de bli jäävligt varmt så måste nog tyvärr släcka dom snart! Inte ens Becka är hemma, hon är ute med sina kompisar, så jag har inte ens henne att busa med! & I skulle gå & lägga sig nu, upp & jobba imorn, så jag har ingen rolig att prata bajs med på msn heller! Buhu de är så sjukt synd om mig ikväll! :( ^^

Hoppas att morgon dagen blir roligare, hoppas de blir en sväng ut på sjön med familjen eller mys med boysen 6 Andie! Mina finaste frön kommer ju hem imron oxå minsann! Men N måste nog sova i typ en vecka innan vi kan ses igen, fast jag sov ju typ bara 12 timmar i sträck, efter Hultsfred, sen var jag fit for fight igen! Hoppas hon kommer ikapp med sömn lika snabbt som jag gjorde, för nu har de gått aldeles för lång tid sen jag såg henne & T med för den delen!

Åh f**t msn som loggar ut mig hela tiden!!! gaahahah!!! Har jag nämt att jag har aggressionsproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0