| if i die tonight i will die happy | really happy




Åh jag har ju glömt berätta värsta grejen som hända i fredags kväll. Ni vet ju att jag ville mer än något annat gå på popagande, men eftersom att de inte dök upp något mirakel så var jag hemma & ni vet ju att jag avgudar MGMT & att "kids" är/var(?) min & b's låt. Men Emma var där & hon hade sakt att hon skulle ringa mej när MGMT spelade så jag skulle få höra introt på "kids". Sen hux flux i fredags när vi var på vägen till krogen så ringer min mobil när jag & N håller på att kissa i nån buske på vägen, de är ett okänt nr som ringer så jag svara "hejhej" & de tar fan miljoner år för mej att verkligen förstå vad de är jag hör, de jag hör är introt på "kids", shit jag höll på att dö, trodde inte de var sant, skrek bara åt dom andra "de är Emma, de är Kids" & så satte jag mej på asfalten & dog lite till. 29sek. Ett par sjukt bra 29sek. Åh. Tack ännu en gång bästa Emma! You made my day ♥

Kommentarer
Postat av: emma

ÅH. jag är så jävla glad att Du blev så glad. det ösregnade men var så himla fint ändå, kids är alltid kids. :* har varit som en dröm att få dansa till den LIVE. på riktigt. mgmt. kära nån. tänkte på dig så fort den kom och försökte ringa men det stod "nätet är överbelastat" försökte igen och igen och tillslut kom jag fram. ih. fina du. puss!

2009-08-31 @ 23:20:34
URL: http://ifwinterends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0