Want to end in fields in the kitchen and love someone



Åh igår släpptes Imogen Heaps nya album "Ellipse" & just nu sitter jag & lyssnar igenom de på spotify! Åh jag har bara hunnit lyssna till låt nr 8 men jag är redan kär, eller förlåt, kärare, kärast tom! Redan innan albumet kom ut släpptes en första singel från Ellipse, nämligen "First train home". Den har jag lyssnat konstant på hela sista delen av sommaren, den är min favorit från nya albumet so far. Imgoen Heap är verkligen en fantastisk kvinna & artist, en av dom bästa! Nu till hösten ska hon även åka på Europa-turne, kommer hon till sverige kommer jag dö, då SKA jag gå! Tänk att få höra min favorit låt "Goodnight and go" live, de är ju "min" låt om b ju & alla andra låtar som "Speeding cars" & "Hide and seek" som man suttit & stört tjurat till i "O.C", tänk de vore ju helt underbart galet! ♥

Imogen heap - "First train home"

Kommentarer
Postat av: madde

jag tror minsann att jag måste lyssna på henne, har inte gjort det :o

2009-08-25 @ 21:11:38
URL: http://madeleneosterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0