Kräftskivan 09



Går var vi en liten skara på 8st som hade skärftskiva hemma hos Tess. Himla mysigt & gott! Jag lärde mej att skala både räkor & kräftor high five! Juste, för att ta hos till Tess så cyklade jag & Martin dit, de gick faktikst över förväntan trots motvind & pakning.


Allt detta mums mumsade vi på oss! Räkor, skink & ost paj, brocolipaj, kräftor, (nehe?) & fetaostsallad



Nilljus & jag var väldigt sugna på kräftorna



dance, dance, dance.

Vid 2 nångång sa vi hejdå & så cyklade jag, Martin & Henke hem igen & usch vad hemvägen var jobbig & både skitkall & bastu varm puh! När jag kom hem kändes mina ben som gelé!

En himla mysig kväll hade vi minsann, nästa år då blir de lätt en favorit i repris! ♥

- HÅLL KRÄFTEN!!! hahaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0