typ en festival 09



I fredags, början på sista sommarlovs-helgen, cyklade jag hem till Andie där vi myste, gjorde paj, åt paj, blev bjudna på vin av Andies mamma (som jag ska adoptera btw) & snackde skit, innan vi gick till bussen med våra tunga väskor ^^

Väl inne i stan gick vi hem till Fille där allasammans var samlade. Efter ett x antal timmar av dansande, pratande & skrattande gick vi till Borggården & "typ en festival", där de började jätte bra, noot, dom hällde ut mitt vin & jag höll på att få med mej en trevlig lapp från polisen hem, men jag han smitta & sen var jag super sur tills vi kom in bakvägen & träffade massa trevlig folk, som min Lojsan tex :D Sen flaxade vi runt på stan & hit & dit. Vid kl4 nån gång var vi hemma hos Fille igen, då käkade jag & Anton nudlar, sen satt vi två & Andie & Fille & snackde skit till kl 5 sen somnade vi vid halv 6


På lördagen käkade vi 4 frukost på donken, sen kom Nilljus & Tönt ner på stan. Efter att ha köpt en present till min lillasyster & en mössa på H&M gick vi hem till Fille igen.


När kl blev halv 5 gick vi till Borggården där lilla Lasse skulle spela.


Lasse var fin som snus & fick tårar i ögonen & ont i hjärtat. Mina & Nilljus ben under Lasse
Vi kollade även på våra kompisars band "enter the circus" & "deviniance"


Innan Promoe spelade käkade pizza. Sanna fick den mest äkligaste pizzan jag sett! Ett tjockt lager men enbart ost! Hjälp
Promoe var najs ifa men inget jag lyssnar på så de blev lite segt, men kul att han körde lite Looptroops Rockers låtar så jag oxå fick sjunga med lite! Efter dom äntligen spelat Svenne banan & några till var de slut & gick ut, men självklart tappade jag bort dom andra när jag pratade med Viktor, så han & jag gick en sväng för att mötta Alexis vid hamnen, sen traskade vi 3 en sväng innan vi sa hejdå & jag gick & möte upp med dom andra vid alla h. När T & T sakt hejdå följde vi Sanna hem & då åkte även Nilljus hem. Då gick jag, Andie, Anton & Fille & la oss på ett litet berg brevid klockis & tittade på stjärnorna innan vi gick hem & åt nudlar. Somnade vid kl5.


Gick upp vid halv1 nångång, städade & pakade ihop oss. Jag satt i fönsterkarmen & flaxade med fötterna som jag alltid gör i Filles köks fönster.


När jag kom hem till mig efter en varm bussresa, började jag baka tårta till Becka som fylld 14 den dan. De blev en jordgubbs tårta med lemon curd ur Lelia Lindholms "a pice of cake" mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

MARTIIIINA!!! Jag snor lite bilder av dig nu, hehe!



Puss!

2009-08-26 @ 20:26:50
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0