Midsommar 09 - exakt 2 månader försent ^^



Midsommar-bilderna, bättre sent än aldrig ^^

Min Midsommar 09 var otroligt underbar & ett fint sommar minne som kommer hålla mej varm hela vintern.
Vi allesammans cyklade till Tess vilket var super svettigt men roligt, vi sjöng Markus & gammla klassiker hela vägen.
När klockan blev tidigt morgon cyklade vi hem igen. Mina päron sov hos några kompisar till familjen & jag vill inte sova ensam på midsommar natten, men som tur så har jag världens bästa vänner så Lilla S & Nilljus gjorde mej sällskap den natten.♥

Alla bilder är tagan utav min fina Nilljus. Ni hittar henne här.

Kommentarer
Postat av: P

åh, midsommar. <3

2009-08-19 @ 20:15:46
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0