söndag


Hej mina frön.
Sorry för alla listor jag postade inatt, jag var extremt uttråkad som sakt. Fast jag tycker ju att de är jväligt skoj att fylla i listar & att läsa andras listor. Men 3 listor på mindre en timme kanske var lite mkt ifs tihi ^^
Alla listor var snodda av Andie btw :*
Vakande nyss upp efter en jag råkade somna ute på altan i trägårds-mäblerna, efter ha suttit ute i solen & läst massa tidningar som jag legat efter med. Innan de var jag & pappa ute med båten en sväng. Första svängen med nya båten, pretty nice! Snart är de min tur att lära mig styren den, om jag vågar!
Nu ska jag & daddy förbereda kykligsalladen innan mamma kommer hem. Becka är ute & tältar inatt med kompisar så de blir mkt mer mat till mig ikväll bra!^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, jag tyckte väl att jag kände igen de där listorna xD <33

2009-08-02 @ 22:02:55
URL: http://anapekkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0