jag & james


Today har jag & James spenderat lite tid med varandra & de var presic som jag trodde, vi
trivdes yppeligt bra tsm! Två rebeler tillsammans kan ju inte bli bättre, right?
Iaf, James är ny & jag tog med honom hem från H&M i tisdags för 149kr (minus min rabbat
såklart mohaha) Dagens bestog då endas av James, vitt linne (under) lack leggings från
gina, hippeband gammalt shit & mina gula 'converse' + mina nya wayfarers look a likes,
även dom från gina! Idag har vi mest suttit i solen & myst i skolan, naaajs! & imorn är de
fredag, påsklovs start & sovmorgon, YEY! Nu blir de in i duschen! Kiss and spank ♥

foto: Rebecka Mejermo


Kommentarer
Postat av: tovetönt

åh men martina! vilken tröja :D

snögga är ni allt.

2009-04-03 @ 19:20:48
URL: http://silentfilms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0