en liten lista

VAR BEFINNER DU DIG: i min lillasysters rum, laptopen råkade stå just här.
TILLSTÅND: rastlös, lite trött men ändå glad :D
I FICKORNA: har inga fickor på leggingsarna direkt, men jag vet att i min jacka ligger de snorpapper, hippeband & lepsyl
VAD ÅT DU SENAST: stekt potatis med ketchup
VEM RINGDE DU SENAST:  Julia i torsdags
VEM MAILADE DU SENAST: hmm tror de var min moster lr Elbis
FAVORITLÄSK: har varit en fanta-lover så länge som kan minas, men min klass har fått över mej på cola-sidan, så cola!
FAVORITMYNT: the one and only tian,
FAVORITSKÅDESPELARE: Kate Winslet & Johnny Depp, dom spelar i en liga försej.
FAVORITHUND: MOPS ! !
FAVORITJUICE: vanlig apelsin, äpple lr tropiskt.
BÄSTA GRANNEN: Renhman, för dom frågar alltid om jag vill ha skjus hem & Italienarna över gatan för vi får alltid Italiensk choklad & så har dom en stor dvd samling ^^
SÄMSTA GRANNEN: Kenneth, springer alltid runt i för små badbyxor, frågar tusen frågor & tycker de är skit kul att jävlar med mej! Suck, synd att hans fru är så trevlig.
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: Jag kommer typ inte ihåg några :S lr jo! Min fvaorit är absolut, Emma Andersson.
BÄSTA FRISYREN: långt, tuffsigt, tuperat, meter långt som Tönt & Nilljus, lr som jag när jag är nyklippt and on boys ruffs som b lr markus.k luggen.
HUR MÅR DU NU: Jävligt bra solen lyser & livet är on the top!
IDROTTAR DU: Öh.. nej? hade gympa igår, styrka & jag höll på att avlida, pga att jag är sjukt klen & att jag inte fick inte vara med Elbis, hon är ju min PT ju!
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: de är däremot min cup of tea! :D
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: svarta leggings, solglasögon (påhuvudet) & min James Dean t-shirt!
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: de är bara april ännu men jag tror jag har samma brud som i början av året & på längden, nej tyvärr jag har nog växt klart nu.. 
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: 2007: samma sak här, men jag brukar pendla mellan några kilo upp & ner all the time så.
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET:  Igår, de dök upp en "grej" i skolan som jag helst hade velat slippa, "saken" gör mej jävligt arg & osäker "/
HUR OFTA STÄDAR DU: Varje söndag, ungefär
ÄR DU ROMANTISK: japp till 220% !
KNARK: tycker jag är lite onödigt dåra!
KEPS ELLER MÖSSA: m som i mössa såklart!
DVD ELLER VHS: DVD! fast vhs är ju en stor del av min barndom ju, Dunderklumpen & Alice in my heart
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: skulle ha gjort de i torsdags men glömde bort de, igen.^^
SOMMAR ELLER VINTER: soooooommmmar!
SKÅNE ELLER NORRLAND:  hmm.. svårt :S men skåne i think, varamre där & vi brukar spendera semestern där ibland.
KAFFE ELLER LÄSK: kommer aldrig lära mej dricka kaffe, så LÄSK!
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: tihi, ja, men inte så ofta faktsikt, var länge sen nu! men nu skulle de sitta fint med en big mac!
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: båda!
HAMBURGARE ELLER PIZZA: hjälp de går ju inte att välja mellan, så jag säger kebab!
TV ELLER RADIO: lyssnar konstant på East FM, men måste säga tv, utan tv:en, ingen Martina!
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT: du som läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0