On the road to the beautiful fucking nowhere


Första dagen i skolan efter lovet, som var en av dom bästa dagarna på länge. De var bara
Jag, Josse Elb & Jos Ledberg som var i skolan av våran brud-sjua. Vi flummade hela dan,
garvde ihjäl oss & satt i solen & hade deep-talk om relationship på lunchen. De var längesen
jag hade så ont i magen pga skratt!

Efter skolan möte jag upp Julia, vi hade hörts under dagen & bestämt att vi skulle gå lång-
promenad, så vi drog på vantarna & började knalla. Vi gick ner till Bolag, men där blåste de
alldeles för mkt för att stanna en längre stund, så vi gick vidare, bakvägen ut till vägen & sen
in i skogen på bakvägs-stigen till Ängsberget. Åh jag hade självklart fel skor, hade glömt byta
så jag hade fortfarande mina vita converse, så jag var sjukt nojig & hoppade som en liten
loppa över dom lerig stigarna, Julle gick bara lugnt brevid & garvade åt mej.
Mysit var de att gå i skogen med sålstrålarna i nacken & Julle brevid som sällskap.
Visst känns de lite som att man kan prata om mer intima saker i skogen?
De känns lite som att orden fastnar i träden & att luften gör att man vågar säga exakt de man
har på hjärtat. Fast igår så var jag lite nojjig som sakt så jag trodde att de skulle komma en
hel hög med scouter som skulle höra de vi sa, men Julle skrek såklart ännu högra, unge ;)

- asså jag tycker inte om att fimpa på samma ställe som jag för några år sen åt matsäck,
byggde kojor & typ käkade mask på - haha du har väl aldrig käkat mask? - ne men du fattar!

I ♥ Långa skogs promenader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0