En skymt av sol, en doft av vår


Idag på förmiddagen så har jag Andie & Nilljus gått lång promenad här i skeppsvik. Vi gick
min & pappas "bakvägs-stig" till svartohällen & sen runt till andra skeppsviks badet & sen
tillbaka hem till mig igen. Då satte vi oss på min altan & fikade, Anna hade bakat bullar, jag
chokldrutor (för typ ett helt fotbollslag!) & Nilljus hade varit duktig & blandat Fanta exotic helt
själv, right? ^^
Åh de är så mysigt att gå i skogen, särsklit den rundan vi gick, vid vatten i värsta trollskogen.
Lätt att jag var skogsmulle i mitt förra liv! Haha jag gick där & : 'åh titta där vilket fint träd', 'lr
där, värsta utsikten' 'shit va mysigt!' etc etc ^^
Men såklart de var mysigt när man har med sej Nilljus & Anna, dom kan göra värsta
sunkmarks stigen i en mörk farlig skog till en solsken-tripp!
Tur hade vi oxå eftersom att smhi hade sakt att de skulle börja regna men de kom inte en
enda droppe, men nu börjar de mulna på så snart kommer nog regnet, ganska mysigt iaf,
när man är inomhus vill säga! Nemen oj, nu när jag tittar ut så söregnar de visst redan!
På sista bilden så är de vi tre, när vi är blåsippor ;)

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: då har du tur :)

2009-04-09 @ 18:08:30
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0