lägesrapport 10 april

Hej mina frön!
Hoppas att ni njuter lika mkt av lovet & av de fina vädret som jag gör!
Satt nyss på altan trappan, käkade hamburgare med fötterna i gräset medans jag spande in en ekorre som oxå försökte få i sej lite lunch i form av fågelfrön! mysigt värre va!
Snart ska jag & daddy cykla ner till konsum & hämta ut ett litet paket till mej wiiiieeee :D Ni får se senare vad de är, men tyvärr så känner jag på mej att de är säkert för litet lr för stort :S Men man får hoppas på de bästa!
Annars så ska jag inte göra så mkt idag, typ måla tånaglarna & sy lite granna i think!
Imorn kommer mormor & morfar på påskmiddag, mys, & jag ska baka efterrätt som vanligt!
Juste de ja, farmor ringde nyss & sa att jag ska få en till kusin, min farbror & hans fru skulle få barn igen, Agnes & Edwin ska få ett litet syskon wiiieee :D I september skulle den komma, ett september barn, presic som lilla jag!

Ne de var nog allt, just for now (tönt kommer du ihåg?)
Ha ett fortsatt bra lov & gla påsk va! ♥


Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan du (: Din blogg verkar riktigt intressant. Kanske ska läsa varandras bloggar ? (: lägger till dig på blogglovin nuu :D

2009-04-10 @ 15:22:47
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0